Zarząd firmy Biuro Rzeczoznawcy Majątkowego Zygmunt Jaroczyński - Zygmunt Jaroczyński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-03-01
Działalność gospodarcza Zygmunt Jaroczyński (CEIDG)
Zygmunt Jaroczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO ZYGMUNT JAROCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEKSANDRA DWORSKIEGO 6249, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności Zygmunt Jaroczyński to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP BIURO RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO ZYGMUNT JAROCZYŃSKI: 7951150866. REGON BIURO RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO ZYGMUNT JAROCZYŃSKI: 65024755600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zygmunt Jaroczyński
Więcej informacji o BIURO RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO ZYGMUNT JAROCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.