Zarząd firmy BIURO RACHUNKOWE PHU REGINA POWĄSKA - REGINA POWĄSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza REGINA POWĄSKA (CEIDG)
REGINA POWĄSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO RACHUNKOWE PHU REGINA POWĄSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARCELIŃSKA 94110, PL-60-324, POZNAŃ. Główny zakres działalności REGINA POWĄSKA to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych. NIP BIURO RACHUNKOWE PHU REGINA POWĄSKA: 9720327917. REGON BIURO RACHUNKOWE PHU REGINA POWĄSKA: 63429002700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się REGINA POWĄSKA
Więcej informacji o BIURO RACHUNKOWE PHU REGINA POWĄSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.