Zarząd firmy Biuro Rachunkowe Partner Gołębiowscy - Gołębiowski Łukasz, prezes zarządu
Gołębiowski Łukasz jest w zarządzie KRS BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Gołębiowski Łukasz jest również w zarządzie BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY, która została założona 2018-08-20 i ma siedzibę przy UL. TYSIĄCLECIA 1-44, PL-13-300, NOWE MIASTO LUBAWSKIE. KRS BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pola kempingowe i pola namiotowe i inne. NIP BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY: 8771480640. REGON BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY: 381023112.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gołębiowski Łukasz
Pozostali członkowie zarządu
Aneta Gołębiowska | członek zarządu |
Więcej informacji o BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby