Firma BIURO RACHUNKOWE EBIT Aneta Marszałkowska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa |
Działalność PKD:
Firma BIURO RACHUNKOWE EBIT ANETA MARSZAŁKOWSKA została założona 2017-05-08 i obecnie mieści się przy UL. SZYBOWCOWA 173, PL-44-100, GLIWICE. Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-01. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, centra telefoniczne, kupno i sprzedaż nieruchomości, odzież, bez wyrobów futrzarskich, organizacja targów, wystaw i kongresów, produkcja wyrobów futrzarskich, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, ubezpieczeniowe, usługi prawnicze, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BIURO RACHUNKOWE EBIT Aneta Marszałkowska (REGON 36715047100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.