Zarząd firmy Biuro Rachunkowe DUET Anna Stokłosa - Anna Stokłosa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Stokłosa (CEIDG)
Anna Stokłosa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO RACHUNKOWE DUET ANNA STOKŁOSA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻEROMSKIEGO 3, PL-34-300, ŻYWIEC. Główny zakres działalności Anna Stokłosa to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP BIURO RACHUNKOWE DUET ANNA STOKŁOSA: 5532225541. REGON BIURO RACHUNKOWE DUET ANNA STOKŁOSA: 36622046500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Stokłosa
Więcej informacji o BIURO RACHUNKOWE DUET ANNA STOKŁOSA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.