Zarząd firmy Biuro Rachunkowe AG PROFESSIONAL Anna Kaźmierczak - Anna Kaźmierczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Kaźmierczak (CEIDG)
Anna Kaźmierczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO RACHUNKOWE AG PROFESSIONAL ANNA KAŹMIERCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 19, PL-98-100, ŁASK. Główny zakres działalności Anna Kaźmierczak to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP BIURO RACHUNKOWE AG PROFESSIONAL ANNA KAŹMIERCZAK: 8291603427. REGON BIURO RACHUNKOWE AG PROFESSIONAL ANNA KAŹMIERCZAK: 10171163900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Kaźmierczak
Więcej informacji o BIURO RACHUNKOWE AG PROFESSIONAL ANNA KAŹMIERCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach