Zarząd firmy BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE EKOPROMAG MAGDALENA LEWANDOWSKA - MAGDALENA LEWANDOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-09-01
Działalność gospodarcza MAGDALENA LEWANDOWSKA (CEIDG)
MAGDALENA LEWANDOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE EKOPROMAG MAGDALENA LEWANDOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. JANA III SOBIESKIEGO 620, PL-60-688, POZNAŃ. Główny zakres działalności MAGDALENA LEWANDOWSKA to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej i inne. NIP BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE EKOPROMAG MAGDALENA LEWANDOWSKA: 6651035327. REGON BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE EKOPROMAG MAGDALENA LEWANDOWSKA: 301922577.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA LEWANDOWSKA
Więcej informacji o BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE EKOPROMAG MAGDALENA LEWANDOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.