Zarząd firmy BIURO PROJEKTOWO GRAFICZNE BPG ANNA SOŚNICKA-FURMANEK. - ANNA SOŚNICKA-FURMANEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA SOŚNICKA-FURMANEK (CEIDG)
ANNA SOŚNICKA-FURMANEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO PROJEKTOWO GRAFICZNE BPG ANNA SOŚNICKA-FURMANEK., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-19 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMA MICKIEWICZA 2740, PL-06-200, MAKÓW MAZOWIECKI. Główny zakres działalności ANNA SOŚNICKA-FURMANEK to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia i inne. NIP BIURO PROJEKTOWO GRAFICZNE BPG ANNA SOŚNICKA-FURMANEK.: 7571108059. REGON BIURO PROJEKTOWO GRAFICZNE BPG ANNA SOŚNICKA-FURMANEK.: 140833007.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA SOŚNICKA-FURMANEK
Więcej informacji o BIURO PROJEKTOWO GRAFICZNE BPG ANNA SOŚNICKA-FURMANEK.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.