Firma Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji MS DESIGN Mateusz Skoczek
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL96 1090 1014 0000 0001 4962 5555
|
Działalność PKD:
Firma BIURO PROJEKTÓW I OBSŁUGI INWESTYCJI MS DESIGN MATEUSZ SKOCZEK została założona 2016-09-01 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA MONIUSZKI 2, PL-05-600, GRÓJEC. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, wykonywanie instalacji elektrycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji MS DESIGN Mateusz Skoczek (REGON 36510826900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.