Zarz膮d firmy BIURO 搂PRAW TRUDNYCH ROMAN KLAMYCKI I PARTNERZY - ROMAN KLAMYCKI, przedsi臋biorca
Dzia艂alno艣膰 firmy zosta艂a zawieszona od 2022-07-01
Dzia艂alno艣膰 gospodarcza ROMAN KLAMYCKI (CEIDG)
ROMAN KLAMYCKI prowadzi jednoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod nazw膮 BIURO 搂PRAW TRUDNYCH ROMAN KLAMYCKI I PARTNERZY, kt贸ra jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG). Firma dzia艂a od 2011-11-02 i ma swoj膮 siedzib臋 pod adresem UL. P脫艁WIEJSKA 1726, PL-61-888, POZNA艃. G艂贸wny zakres dzia艂alno艣ci ROMAN KLAMYCKI to Sprzeda偶 hurtowa niewyspecjalizowana (PKD g艂贸wne: 46.90.Z). Pozosta艂e obszary dzia艂alno艣ci obejmuj膮: wynajem i zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami w艂asnymi lub dzier偶awionymi, naprawa i konserwacja komputer贸w i urz膮dze艅 peryferyjnych, pozosta艂a dzia艂alno艣膰 wspomagaj膮ca prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokument贸w i pozosta艂a specjalistyczna dzia艂alno艣膰 wspomagaj膮ca prowadzenie biura, dzia艂alno艣膰 detektywistyczna i inne. NIP BIURO 搂PRAW TRUDNYCH ROMAN KLAMYCKI I PARTNERZY: 7811430028. REGON BIURO 搂PRAW TRUDNYCH ROMAN KLAMYCKI I PARTNERZY: 00484719900000.Znajd藕 inne firmy, w kt贸rych w zarz膮dzie znajduje si臋 ROMAN KLAMYCKI
Wi臋cej informacji o BIURO 搂PRAW TRUDNYCH ROMAN KLAMYCKI I PARTNERZY
殴r贸d艂o informacji: Sp贸艂ka Skarbu Pa艅stwa Centrum Rejestr贸w oraz dane przekazane przez firm臋.
Informacje s膮 niedok艂adne? Popraw je tutaj!
Wiadomo艣ci biznesowe, aktualno艣ci ekonomiczne, artyku艂y
Inne wiadomo艣ci
Gda艅ski wie偶owiec Olivia Star mo偶e zmieni膰 w艂a艣ciciela za 580 mln z艂
Nowy rok mo偶e przynie艣膰 kolejn膮 transakcj臋 na rynku nieruchomo艣ci komercyjnych. Trwaj膮 negocjacje dotycz膮ce sprzeda偶y najwy偶szego biurowca w Gda艅sku 180-metrowego Olivia Star.
KNF da艂a zielone 艣wiat艂o prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednog艂o艣nie wyrazi艂a zgod臋 na powo艂anie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa najwi臋kszego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarz膮du ko艅czy si臋 w po艂owie 2026 r.
Sprzeda偶 detaliczna szybko ro艣nie, ale firmy nie widz膮 silnego konsumenta
Firmy handlowe raportuj膮 coraz wi臋kszy problem z popytem, cho膰 dane o sprzeda偶y s膮 bardzo dobre. Rozwi膮zanie tej sprzeczno艣ci jest oczywiste: ceny.