Zarząd firmy BIURO POLOWAŃ HUBERT-HUNTING Agnieszka Frutczak - Agnieszka Frutczak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-01
Działalność gospodarcza Agnieszka Frutczak (CEIDG)
Agnieszka Frutczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO POLOWAŃ HUBERT-HUNTING AGNIESZKA FRUTCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAKOPIAŃSKA 40, PL-78-500, DRAWSKO POMORSKIE. Główny zakres działalności Agnieszka Frutczak to Łowiectwo i pozyskiwanie zwierząt łownych, włączając działalność usługową (PKD główne: 01.70.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP BIURO POLOWAŃ HUBERT-HUNTING AGNIESZKA FRUTCZAK: 2530080031. REGON BIURO POLOWAŃ HUBERT-HUNTING AGNIESZKA FRUTCZAK: 362174018.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Frutczak
Więcej informacji o BIURO POLOWAŃ HUBERT-HUNTING AGNIESZKA FRUTCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio