Zarząd firmy BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI EDUKACYJNEJ GEOGRAF KATARZYNA PAŁYGA - KATARZYNA PAŁYGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA PAŁYGA (CEIDG)
KATARZYNA PAŁYGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI EDUKACYJNEJ GEOGRAF KATARZYNA PAŁYGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CIESZYŃSKA 1321/2, PL-43-302, BIELSKO-BIAŁA. Główny zakres działalności KATARZYNA PAŁYGA to Działalność organizatorów turystyki (PKD główne: 79.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, działalność agentów turystycznych i inne. NIP BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI EDUKACYJNEJ GEOGRAF KATARZYNA PAŁYGA: 5471078636. REGON BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI EDUKACYJNEJ GEOGRAF KATARZYNA PAŁYGA: 24136475800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA PAŁYGA
Więcej informacji o BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI EDUKACYJNEJ GEOGRAF KATARZYNA PAŁYGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.