Zarząd firmy BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI Tomasz Matuszewski - TOMASZ MATUSZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ MATUSZEWSKI (CEIDG)
TOMASZ MATUSZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI TOMASZ MATUSZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONE WZGÓRZE 75, PL-35-213, RZESZÓW. Główny zakres działalności TOMASZ MATUSZEWSKI to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność fotograficzna, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI TOMASZ MATUSZEWSKI: 8132316804. REGON BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI TOMASZ MATUSZEWSKI: 180365242.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ MATUSZEWSKI
Więcej informacji o BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI TOMASZ MATUSZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby