Zarząd firmy Biuro Inwestycyjno-Projektowe Mateusz Fydrych - Mateusz Fydrych, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-14
Działalność gospodarcza Mateusz Fydrych (CEIDG)
Mateusz Fydrych prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO INWESTYCYJNO-PROJEKTOWE MATEUSZ FYDRYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-08 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. 1 MAJA 3C, PL-11-710, PIECKI. Główny zakres działalności Mateusz Fydrych to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BIURO INWESTYCYJNO-PROJEKTOWE MATEUSZ FYDRYCH: 7422135826. REGON BIURO INWESTYCYJNO-PROJEKTOWE MATEUSZ FYDRYCH: 387822972.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Fydrych
Więcej informacji o BIURO INWESTYCYJNO-PROJEKTOWE MATEUSZ FYDRYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby