Zarząd firmy BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE POLRAB BARBARA POLONEK - BARBARA POLONEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA POLONEK (CEIDG)
BARBARA POLONEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE POLRAB BARBARA POLONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALINOWA 11E6, PL-41-806, ZABRZE. Główny zakres działalności BARBARA POLONEK to Sprzedaż hurtowa paliw stałych, ciekłych, gazowych oraz produktów pochodnych (PKD główne: 46.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w wynajmie i dzierżawie samochodów osobowych, samochodów kempingowych i przyczep, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych oraz komputerów, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych i inne. NIP BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE POLRAB BARBARA POLONEK: 6481002581. REGON BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE POLRAB BARBARA POLONEK: 00349710700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA POLONEK
Więcej informacji o BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE POLRAB BARBARA POLONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.