Zarząd firmy BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK - Joanna Nowak-Moniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Nowak-Moniak (CEIDG)
Joanna Nowak-Moniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RÓŻANA 15, PL-89-200, SZUBIN. Główny zakres działalności Joanna Nowak-Moniak to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK: 5581607521. REGON BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK: 386973551.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Nowak-Moniak
Więcej informacji o BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.