Firma BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie architektury |
Działalność PKD:
Firma BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK została założona 2020-09-07 i obecnie mieści się przy UL. RÓŻANA 15, PL-89-200, SZUBIN. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, naprawa komputerów i urządzeń, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BIURO BUDOWLANE PROJEKTOWANIE I NADZORY JOANNA NOWAK-MONIAK (REGON 38697355100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.