Sprawozdania finansowe Biuro Acm
Dane bilansowe BIURO ACM
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 132 553,92 | 171 061,29 | 234 058,90 | 287 814,65 | 300 333,80 | 334 715,97 |
A. Aktywa trwałe | 43 874,82 | 31 908,97 | 19 943,12 | 7 977,27 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 88 679,10 | 139 152,32 | 214 115,78 | 279 837,38 | 300 333,80 | 334 715,97 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 132 553,92 | 171 061,29 | 234 058,90 | 287 814,65 | 300 333,80 | 334 715,97 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 126 327,07 | 160 943,43 | 222 820,07 | 278 026,79 | 295 134,13 | 329 272,12 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 226,85 | 10 117,86 | 11 238,83 | 9 787,86 | 5 199,67 | 5 444,85 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.