Zarząd firmy BIS przyłącza & wykopy Ireneusz Błasik - Ireneusz Błasik, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Działalność gospodarcza Ireneusz Błasik (CEIDG)
Ireneusz Błasik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIS PRZYŁĄCZA & WYKOPY IRENEUSZ BŁASIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LWOWSKA 125, PL-38-200, JASŁO. Główny zakres działalności Ireneusz Błasik to Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych (PKD główne: 42.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca eksploatację złóż ropy naftowej i gazu ziemnego, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP BIS PRZYŁĄCZA & WYKOPY IRENEUSZ BŁASIK: 6851022507. REGON BIS PRZYŁĄCZA & WYKOPY IRENEUSZ BŁASIK: 371021061.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ireneusz Błasik
Więcej informacji o BIS PRZYŁĄCZA & WYKOPY IRENEUSZ BŁASIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby