Zarząd firmy BIRCH GALERIE. STUDIO GRAFICZNE I PROJEKTOWE LESZEK BARTKIEWICZ - LESZEK BARTKIEWICZ, przedsiębiorca
Spółka wykreślona z CEIDG: 2025-10-31
Działalność gospodarcza LESZEK BARTKIEWICZ (CEIDG)
LESZEK BARTKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIRCH GALERIE. STUDIO GRAFICZNE I PROJEKTOWE LESZEK BARTKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRZOZOWA 17/6/7/8, PL-93-101, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności LESZEK BARTKIEWICZ to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność fotograficzna, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostałe formy edukacji artystycznej, działalność twórcza w zakresie sztuk wizualnych i inne. NIP BIRCH GALERIE. STUDIO GRAFICZNE I PROJEKTOWE LESZEK BARTKIEWICZ: 6641837114. REGON BIRCH GALERIE. STUDIO GRAFICZNE I PROJEKTOWE LESZEK BARTKIEWICZ: 10060185400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LESZEK BARTKIEWICZ
Więcej informacji o BIRCH GALERIE. STUDIO GRAFICZNE I PROJEKTOWE LESZEK BARTKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.