Firma Biolive Innovation
Adres | UL. BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO 3, PL-20-262, LUBLIN | |
Województwo | lubelskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | bioliveinnovation.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja przypraw |
Numery rachunków bankowych |
PL22 1940 1076 3160 2352 0000 0000
PL54 8689 0007 7000 7965 2000 0010
PL96 8689 0007 7000 7965 2000 0030
|
Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma BIOLIVE INNOVATION została założona 2015-12-16 i obecnie mieści się przy UL. BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO 3, PL-20-262, LUBLIN. Główna działalność firmy to artykuły spożywcze. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, przetworzone owoce i warzywa, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Biolive Innovation (REGON 36325974500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.