Sprawozdania finansowe Biolak
Dane bilansowe BIOLAK
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 217 232,20 | 217 201,70 | 217 201,70 | 217 144,70 | 216 124,79 |
A. Aktywa trwałe | 1 370,91 | 1 370,91 | 1 370,91 | 1 370,91 | 1 370,91 |
B. Aktywa obrotowe | 215 861,29 | 215 830,79 | 215 830,79 | 215 773,79 | 214 753,88 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 217 232,20 | 217 201,70 | 217 201,70 | 217 144,70 | 216 124,79 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 7 232,20 | 7 201,70 | 7 201,70 | 7 144,70 | 6 124,79 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 210 000,00 | 210 000,00 | 210 000,00 | 210 000,00 | 210 000,00 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.