Zarząd firmy BIOFEEDBACK ZONE MGR FARM. OLGA FAJKIS - OLGA FAJKIS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza OLGA FAJKIS (CEIDG)
OLGA FAJKIS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIOFEEDBACK ZONE MGR FARM. OLGA FAJKIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPORTOWA 31C10, PL-40-106, KATOWICE. Główny zakres działalności OLGA FAJKIS to Działalność wspomagająca edukację (PKD główne: 85.60.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, szkoły wyższe, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP BIOFEEDBACK ZONE MGR FARM. OLGA FAJKIS: 6342220392. REGON BIOFEEDBACK ZONE MGR FARM. OLGA FAJKIS: 520425435.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się OLGA FAJKIS
Więcej informacji o BIOFEEDBACK ZONE MGR FARM. OLGA FAJKIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio