Zarząd firmy BINGO Agencja Reklamy i Marketingu Tomasz Koprowski - Tomasz Koprowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Koprowski (CEIDG)
Tomasz Koprowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BINGO AGENCJA REKLAMY I MARKETINGU TOMASZ KOPROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 52, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główny zakres działalności Tomasz Koprowski to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: drukowanie gazet, pozostałe drukowanie, nadawanie programów radiofonicznych i dystrybucja nagrań dźwiękowych, nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych oraz dystrybucja nagrań wideo, działalność agencji informacyjnych i inne. NIP BINGO AGENCJA REKLAMY I MARKETINGU TOMASZ KOPROWSKI: 7292574236. REGON BINGO AGENCJA REKLAMY I MARKETINGU TOMASZ KOPROWSKI: 52357687300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Koprowski
Więcej informacji o BINGO AGENCJA REKLAMY I MARKETINGU TOMASZ KOPROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dlaczego szefowie boją się szczerości?
Czy szczerość w pracy naprawdę się opłaca? A może rozsądniej jest przemilczeć pewne fakty? I najważniejsze: jak mówić prawdę, by wzmacniać zaufanie, zamiast wywoływać konflikty?
Ultima Ratio ruszyła za granicę. Na początek blisko, wkrótce dalej
Słowacja i Czechy to pierwsze z państw, gdzie zaczęła działać polska platforma arbitrażowa Ultima Ratio. W przyszłym roku wejdzie na kolejne europejskie rynki, co ma otworzyć drogę do kilkukrotnego
Polskie firmy poprawiły wyniki i zaczynają inwestować
Duże firmy zwiększają przychody, poprawiają rentowność i stoją w blokach startowych przed uruchomieniem inwestycji. To wniosek z najnowszych danych o wynikach dużych przedsiębiorstw. Ale ekonomiści