Zarząd firmy Bike Passion 365 Bartosz Łysak - Bartosz Łysak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Łysak (CEIDG)
Bartosz Łysak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIKE PASSION 365 BARTOSZ ŁYSAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WROCŁAWSKA 8, PL-58-100, ŚWIDNICA. Główny zakres działalności Bartosz Łysak to Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP BIKE PASSION 365 BARTOSZ ŁYSAK: 8862877076. REGON BIKE PASSION 365 BARTOSZ ŁYSAK: 02191452500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Łysak
Więcej informacji o BIKE PASSION 365 BARTOSZ ŁYSAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.