Zarząd firmy BIGO SZAŁWIŃSCY GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ - GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI (CEIDG)
GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIGO SZAŁWIŃSCY GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROSICZKOWA 3A, PL-16-300, AUGUSTÓW. Główny zakres działalności GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI to Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury (PKD główne: 17.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport wodny śródlądowy pasażerski , wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP BIGO SZAŁWIŃSCY GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8461270026. REGON BIGO SZAŁWIŃSCY GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 790291445.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI
Więcej informacji o BIGO SZAŁWIŃSCY GRZEGORZ SZAŁWIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby