Zarząd firmy Białostocka Samopomoc Chłopska W Białymstoku - Moczulski Krzysztof, prezes zarządu
Moczulski Krzysztof jest w zarządzie KRS BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Moczulski Krzysztof jest również w zarządzie BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU, która została założona 2002-02-01 i ma siedzibę przy SIENKIEWICZA 55 A, PL-15-002, BIAŁYSTOK. KRS BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU: 5420201452. REGON BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU: 002343402.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Moczulski Krzysztof
Więcej informacji o BIAŁOSTOCKA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W BIAŁYMSTOKU
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby