Zarząd firmy BHP SENTINEL EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA - EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA (CEIDG)
EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BHP SENTINEL EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ARMII KRAJOWEJ 360, PL-09-410, PŁOCK. Główny zakres działalności EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, ochrona przeciwpożarowa, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BHP SENTINEL EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA: 7742243581. REGON BHP SENTINEL EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA: 142902095.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA
Więcej informacji o BHP SENTINEL EWA MARCINIAK-MAŃKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby