Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna |
Działalność PKD:
Firma BEZUS VIKTORIIA ZHULYNSKA została założona 2022-10-12 i obecnie mieści się przy UL. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI 375, PL-01-786, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hodowla ryb i innych organizmów wodnych, mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne, pośrednictwo usług indywidualnych, przetwarzanie ryb i owoców morza, restauracje i placówki gastronomiczne, rybołówstwo, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi dla rybołówstwa i akwakultury, usługi gastronomiczne i cateringowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BEZUS VIKTORIIA ZHULYNSKA (REGON 52333462100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio