Zarząd firmy BEST S.C. RAFAEL I TOMASZ WOJCIECHOWSCY, Rafael Wojciechowski - RAFAEL WOJCIECHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAEL WOJCIECHOWSKI (CEIDG)
RAFAEL WOJCIECHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEST S.C. RAFAEL I TOMASZ WOJCIECHOWSCY, RAFAEL WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-06-12 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE SŁONECZNE 2, PL-62-200, WEŁNICA. Główny zakres działalności RAFAEL WOJCIECHOWSKI to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność detektywistyczna, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa i inne. NIP BEST S.C. RAFAEL I TOMASZ WOJCIECHOWSCY, RAFAEL WOJCIECHOWSKI: 7891002888. REGON BEST S.C. RAFAEL I TOMASZ WOJCIECHOWSCY, RAFAEL WOJCIECHOWSKI: 63064078900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAEL WOJCIECHOWSKI
Więcej informacji o BEST S.C. RAFAEL I TOMASZ WOJCIECHOWSCY, RAFAEL WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.