Zarząd firmy BEST COMMUNICATION - AGNIESZKA KLEJNE - AGNIESZKA KLEJNE, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KLEJNE (CEIDG)
AGNIESZKA KLEJNE prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEST COMMUNICATION - AGNIESZKA KLEJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOTECKA 51, PL-54-128, WROCŁAW. Główny zakres działalności AGNIESZKA KLEJNE to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP BEST COMMUNICATION - AGNIESZKA KLEJNE: 8971673823. REGON BEST COMMUNICATION - AGNIESZKA KLEJNE: 02091928800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KLEJNE
Więcej informacji o BEST COMMUNICATION - AGNIESZKA KLEJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych