Zarząd firmy BERTOL-CAR HUBERT ROŚNIAK - HUBERT ROŚNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza HUBERT ROŚNIAK (CEIDG)
HUBERT ROŚNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BERTOL-CAR HUBERT ROŚNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-08-07 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. DOLNOŚLĄSKIE 101274, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główny zakres działalności HUBERT ROŚNIAK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność taksówek osobowych i inne. NIP BERTOL-CAR HUBERT ROŚNIAK: 7692053877. REGON BERTOL-CAR HUBERT ROŚNIAK: 10181758500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się HUBERT ROŚNIAK
Więcej informacji o BERTOL-CAR HUBERT ROŚNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.