Zarząd firmy Bernadeta Tarnowska Sklep Spożywczo-Przemysłowy ŁASUCH J. Hojda B. Tarnowska - Bernadeta Tarnowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bernadeta Tarnowska (CEIDG)
Bernadeta Tarnowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BERNADETA TARNOWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŁASUCH J. HOJDA B. TARNOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 7, PL-22-510, TERATYN. Główny zakres działalności Bernadeta Tarnowska to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych i inne. NIP BERNADETA TARNOWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŁASUCH J. HOJDA B. TARNOWSKA: 9191003852. REGON BERNADETA TARNOWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŁASUCH J. HOJDA B. TARNOWSKA: 95118370200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bernadeta Tarnowska
Więcej informacji o BERNADETA TARNOWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŁASUCH J. HOJDA B. TARNOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.