Firma Benz-Pal Wójcik S., Wójcik J., Frankowski S.
Adres | 12, PL-97-216, CHOCIW | |
Województwo | łódzkie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | shell.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1750 1295 0000 0000 3705 6022
PL46 1090 2590 0000 0001 4721 4129 |
Działalność PKD:
Firma BENZ-PAL WÓJCIK S., WÓJCIK J., FRANKOWSKI S. została założona 2001-04-27 i obecnie mieści się przy 12, PL-97-216, CHOCIW. Główna działalność firmy to sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z rynkiem nieruchomości. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-10.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Benz-Pal Wójcik S., Wójcik J., Frankowski S. (REGON 59028855000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.