Sprawozdania finansowe Belotto Design
Dane bilansowe BELOTTO DESIGN
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 013 132,98 | 4 260 564,98 | 6 855 622,50 |
A. Aktywa trwałe | 132 987,48 | 105 993,87 | 82 779,51 |
B. Aktywa obrotowe | 3 880 145,50 | 4 154 571,11 | 6 772 842,99 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 013 132,98 | 4 260 564,98 | 6 855 622,50 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -1 439 206,49 | -1 540 001,34 | -1 913 769,84 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 452 339,47 | 5 800 566,32 | 8 769 392,34 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 3 832 475,32 | 3 832 449,07 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 5 452 339,47 | 1 968 091,00 | 4 936 801,33 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.