Zarząd firmy BELLEV ZOFIA CIEPLUSIŃSKA - ZOFIA CIEPLUSIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZOFIA CIEPLUSIŃSKA (CEIDG)
ZOFIA CIEPLUSIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BELLEV ZOFIA CIEPLUSIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GERBEROWA 14, PL-92-739, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ZOFIA CIEPLUSIŃSKA to Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej (PKD główne: 14.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BELLEV ZOFIA CIEPLUSIŃSKA: 9471061508. REGON BELLEV ZOFIA CIEPLUSIŃSKA: 471611500.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZOFIA CIEPLUSIŃSKA
Więcej informacji o BELLEV ZOFIA CIEPLUSIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby