Zarząd firmy BELLA RAGAZZA - SŁAWOMIR WESOŁOWSKI - Sławomir Wesołowski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-06-13
Działalność gospodarcza Sławomir Wesołowski (CEIDG)
Sławomir Wesołowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BELLA RAGAZZA - SŁAWOMIR WESOŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 2E, PL-64-232, NOWA TUCHORZA. Główny zakres działalności Sławomir Wesołowski to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP BELLA RAGAZZA - SŁAWOMIR WESOŁOWSKI: 9231388227. REGON BELLA RAGAZZA - SŁAWOMIR WESOŁOWSKI: 41144884000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Wesołowski
Więcej informacji o BELLA RAGAZZA - SŁAWOMIR WESOŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych