Zarząd firmy BEK CZESŁAW FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA A-ZET - CZESŁAW BEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-06-01
Działalność gospodarcza CZESŁAW BEK (CEIDG)
CZESŁAW BEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEK CZESŁAW FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA A-ZET, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NA WZGÓRZU 17, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności CZESŁAW BEK to Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych (PKD główne: 81.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BEK CZESŁAW FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA A-ZET: 6271026629. REGON BEK CZESŁAW FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA A-ZET: 00353394900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się CZESŁAW BEK
Więcej informacji o BEK CZESŁAW FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA A-ZET
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.