Zarząd firmy beel.pl Bartłomiej Matyszkowicz - Bartłomiej Matyszkowicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartłomiej Matyszkowicz (CEIDG)
Bartłomiej Matyszkowicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEEL.PL BARTŁOMIEJ MATYSZKOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO 106C39, PL-31-340, KRAKÓW. Główny zakres działalności Bartłomiej Matyszkowicz to Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność (PKD główne: 63.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność portali internetowych, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP BEEL.PL BARTŁOMIEJ MATYSZKOWICZ: 6371983201. REGON BEEL.PL BARTŁOMIEJ MATYSZKOWICZ: 12033833500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartłomiej Matyszkowicz
Więcej informacji o BEEL.PL BARTŁOMIEJ MATYSZKOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.