Firma Będzie ciężko Weronika Szymańska
Adres | UL. KONWALIOWA 17, PL-87-410, KOWALEWO POMORSKIE | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych |
Działalność PKD:
Firma BĘDZIE CIĘŻKO WERONIKA SZYMAŃSKA została założona 2025-02-02 i obecnie mieści się przy UL. KONWALIOWA 17, PL-87-410, KOWALEWO POMORSKIE. Główna działalność firmy to wspomaganie działalności twórczej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, nadawanie programów radiofonicznych, nagrania muzyczne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, public relations i komunikacja, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Będzie ciężko Weronika Szymańska (REGON 54086648300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio