Firma Beauty Business Ewelina Palacz
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma BEAUTY BUSINESS EWELINA PALACZ została założona 2014-01-20 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA SKALSKIEGO 7117, PL-42-500, BĘDZIN. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, pozaszkolne formy edukacji, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Beauty Business Ewelina Palacz (REGON 24345750100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.