Zarząd firmy BEATA ŻEBROWSKA-BARNA WELLSOLD - BEATA ŻEBROWSKA-BARNA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-01
Działalność gospodarcza BEATA ŻEBROWSKA-BARNA (CEIDG)
BEATA ŻEBROWSKA-BARNA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA ŻEBROWSKA-BARNA WELLSOLD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA SŁOWACKIEGO 13B4, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności BEATA ŻEBROWSKA-BARNA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów (PKD główne: 46.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP BEATA ŻEBROWSKA-BARNA WELLSOLD: 8351370910. REGON BEATA ŻEBROWSKA-BARNA WELLSOLD: 51141393300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA ŻEBROWSKA-BARNA
Więcej informacji o BEATA ŻEBROWSKA-BARNA WELLSOLD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.