Zarząd firmy Beata Sztengiert APTEKA LEŚNA - Beata Sztengiert, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Sztengiert (CEIDG)
Beata Sztengiert prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA SZTENGIERT APTEKA LEŚNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. SZARYCH SZEREGÓW 1A, PL-98-100, ŁASK. Główny zakres działalności Beata Sztengiert to Produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych (PKD główne: 21.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP BEATA SZTENGIERT APTEKA LEŚNA: 8311159557. REGON BEATA SZTENGIERT APTEKA LEŚNA: 731619430.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Sztengiert
Więcej informacji o BEATA SZTENGIERT APTEKA LEŚNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby