Firma Beata Sztengiert APTEKA LEŚNA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL49 1020 3437 0000 1102 0145 0436
PL60 9263 0000 0509 1188 2005 0101 |
Działalność PKD:
Firma BEATA SZTENGIERT APTEKA LEŚNA została założona 2003-04-15 i obecnie mieści się przy PL. SZARYCH SZEREGÓW 1A, PL-98-100, ŁASK. Główna działalność firmy to produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wspomaganie działalności twórczej, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Beata Sztengiert APTEKA LEŚNA (REGON 73161943000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio