Zarząd firmy BEATA RATAJCZAK ZIELENIAK MALINKA - BEATA RATAJCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA RATAJCZAK (CEIDG)
BEATA RATAJCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA RATAJCZAK ZIELENIAK MALINKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARKONOSKA 1, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności BEATA RATAJCZAK to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP BEATA RATAJCZAK ZIELENIAK MALINKA: 6921775147. REGON BEATA RATAJCZAK ZIELENIAK MALINKA: 38663487200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA RATAJCZAK
            
                    Więcej informacji o BEATA RATAJCZAK ZIELENIAK MALINKA
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
