Zarząd firmy BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP SALON FRYZJERSKI STUDIO URODA - BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP (CEIDG)
BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP SALON FRYZJERSKI STUDIO URODA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STABŁOWICKA 17, PL-54-058, WROCŁAW. Główny zakres działalności BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. NIP BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP SALON FRYZJERSKI STUDIO URODA: 8941457701. REGON BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP SALON FRYZJERSKI STUDIO URODA: 93024699400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP
Więcej informacji o BEATA PAŁCZYŃSKA-CZOP SALON FRYZJERSKI STUDIO URODA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.