Zarząd firmy BEATA JEZIORO-SOWA COMMUNICATION AND ACTIONS - BEATA JEZIORO-SOWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA JEZIORO-SOWA (CEIDG)
BEATA JEZIORO-SOWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA JEZIORO-SOWA COMMUNICATION AND ACTIONS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIARUSA 4010, PL-32-087, ZIELONKI. Główny zakres działalności BEATA JEZIORO-SOWA to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP BEATA JEZIORO-SOWA COMMUNICATION AND ACTIONS: 7343164124. REGON BEATA JEZIORO-SOWA COMMUNICATION AND ACTIONS: 123043215.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA JEZIORO-SOWA
Więcej informacji o BEATA JEZIORO-SOWA COMMUNICATION AND ACTIONS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby