Zarząd firmy BEATA GEBHARDT CATERING KWIATOWY - BEATA GEBHARDT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA GEBHARDT (CEIDG)
BEATA GEBHARDT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA GEBHARDT CATERING KWIATOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE 2 PUŁKU LOTNICZEGO 1365, PL-31-868, KRAKÓW. Główny zakres działalności BEATA GEBHARDT to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP BEATA GEBHARDT CATERING KWIATOWY: 6781338782. REGON BEATA GEBHARDT CATERING KWIATOWY: 350931285.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA GEBHARDT
Więcej informacji o BEATA GEBHARDT CATERING KWIATOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.