Zarząd firmy BEATA GĄDEK ITT S.C. - BEATA GĄDEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA GĄDEK (CEIDG)
BEATA GĄDEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA GĄDEK ITT S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPOKOJNA 55A, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności BEATA GĄDEK to Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych (PKD główne: 42.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju i inne. NIP BEATA GĄDEK ITT S.C.: 8731156028. REGON BEATA GĄDEK ITT S.C.: 121183343.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA GĄDEK
Więcej informacji o BEATA GĄDEK ITT S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby