Zarząd firmy Beata Chróścikowska - APIKO Firma Produkcyjno Handlowo-Usługowa - Beata Chróścikowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-30
Działalność gospodarcza Beata Chróścikowska (CEIDG)
Beata Chróścikowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA CHRÓŚCIKOWSKA - APIKO FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 27, PL-22-400, BIAŁOWOLA. Główny zakres działalności Beata Chróścikowska to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BEATA CHRÓŚCIKOWSKA - APIKO FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWA: 9222613038. REGON BEATA CHRÓŚCIKOWSKA - APIKO FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWA: 06047739100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Chróścikowska
Więcej informacji o BEATA CHRÓŚCIKOWSKA - APIKO FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w